News:

Forum migrated to SMF!

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Squiders212

#1
Been I while since Ive posted on this forum but hey, im back.

I played some R6 last night with some folks and forgot how much fun I had with dMw peeps.
So my main games atm are R6 and Tekken 7 so I was wondering if anyone on here plays Tekken as I could do with a sparring partner xD
#2
Anyone play league?
Im massively into it atm which is why i havent been on overwatch haha
#3
dMw Meets, Greets & Road Trips / I58 Birmingham
June 25, 2016, 10:23:20 AM
Dunno if this is already a thread, but is anyone going to Insomnia in Birmingham this August?
Would be awesome to meet some of you guys if anyone is going

Cheers
#4
Counter-Strike / Starting to play a lot more regularly
February 27, 2016, 09:52:55 PM
Hey team.

Just so people know Im very new to CSGO I have like 53 hours in game and only just started to play competitive.
Please add me on steam if you're looking to play with someone who's not very good and needs your help to git gud!
I need CS friends as playing with russians and people who dont talk get old.

Steam ID: Squiders
#5
Anyone else in the Beta of this? Its actually a lot more fun that what I thought it would be
#6
Counter-Strike / Tips for beginners
January 12, 2016, 03:48:06 PM
Thanks for all the tips guys. I went out and bought myself a professional mouse pad and headset so that will hopefully help. Also thanks for letting me play with you guys last night that was real good fun for me and I shall definitely become a regular player with you guys as you're all so nice.
#7
Counter-Strike / Tips for beginners
January 07, 2016, 04:12:36 PM
Hey guys.

Im looking at getting into csgo because i really enjoy playing it. Theres only one problem... I suck

Does anyone whos awesome at the game have any pro/MLG/ESL tips and tricks to help me get better at the game

Do i need a good mouse pad to play well?
Should I get a mechanical keyboard?

Im gonna be streaming my gameplay next week so if you dont believe how awful i really am you can catch my stream and I'll prove it

Thanks guys
#8
Hello, I'm New Here...... / Hey there
August 27, 2015, 10:32:26 AM
Quote from: Eat Static;402932Yeah I can't wait for DS3, it's on PC again so I'll be able to play this one properly :D

Ill probably get it on console first and then wait for the pc version to be fixed until i get it on pc haha
#9
Hello, I'm New Here...... / Hey there
August 25, 2015, 10:44:36 PM
Its awesomely frustrating as the souls games are. Most of my gaming time goes into the souls game. Roll on DS3!!!
#10
Hello, I'm New Here...... / Hey there
August 25, 2015, 10:09:57 PM
hahaha standby to be relieved
#11
Hello, I'm New Here...... / Hey there
August 25, 2015, 09:58:05 PM
Anything thats fun really. I have most the popular multiplayer PC games. Ive been trying to get into CSGO recently but im so bad haha
#12
Hello, I'm New Here...... / Hey there
August 25, 2015, 09:32:25 PM
Hi my name is Squiders
Im a PC gamer, but also own a PS4 (Bloodborne yaaay)
Recently ive been playing a lot of single player games and miss the fun of multiplayer which is why im here
Just looking forward to hopefully paying with you guys and just having fun really
Hope to see you online soon :)