Main Menu

Feedback Iniates

Started by Bastet, July 06, 2006, 09:53:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bastet

From daedalus:

QuoteOke hier mijn bijdrage:

Tijdens een raid probeerde ik het een en ander af te stemmen m.b.t. buffen en kreeg het niet voor elkaar om enige vorm van feedback te krijgen van de paladin genaamd Tessie. 2 whispers, paladin channel allemaal tervergeefs. Ik geloof dat het een kennis is van Buford die reageerde er wel op maar wist ook niet waarom. Ik kan me wel voorstellen dat (zoals het bij mij ging) ik al behoorlijk preoccupied was met het in de gaten houden van het healen van members, misschien wat beginners zenuwen. Ik weet wel dat Menedil met haar geraid heeft afgelopen vrijdag in ZG, misschien dat die nog wat kwijt kan.

Verder heb ik nog een opmerking van de druide Healess. Die schijnt battle res naar eigen inzicht te gebruiken ik weet echter niet of hiervan wel iets verteld wordt op de druide channel. Ik hoorde dit van Octain daar wij met skype verbonden zijn.

Niet bedoelt om mensen weg te pesten maar wel mijn bijdrage.

D.

Translates into: When trying to sort buffs tessie wasnt replying on whispers / paladin channel nor buffing the buffs appointed to her.

Healess is using CR on his own accored.

Maybe ill translate it a bit more once i fancy it, doesnt sound like a major problem though, and about tessie talking to siffredi might help.
Aszune (Alliance):
Sokhar lv 80 (H/M) Warrior, Sokhár lv 80 (H/M) Death Knight, Beset lv 70 (NE/F) Druid, Bastet lv 70 (NE/F) Rogue, Mentu lv 70 (Dr/M) Shaman
-=[dMw]=-Bastet (CSS) / -=[dMw]=-Niwa (BF2) / -=dMw=- Sokhar (BF2142)
-=[dMw]=- MVP Award Holder (June 2006) Winning team -=[dMw]=- Christmas Crunch (2008)

Padding

Tessie is brand new to the guild and needs to learn the tricks. Give her some time, and get Siffredi to help her a bit. If she want to talk Paladin language, send her my way